18 Kasım 2015 Çarşamba

Merhabalar 😊
Uzun bir aradan sonra yeniden blogger olmak eski sayfamdan baska bir sayfada yayin yapmak dusuncesi cok guzel 😊 hafiften bir heyecan yaptim hatam olursa affola dostlar 😊
Biraz kendimden bahsederek ilk postumu yayinlamak istiyorum 😊
Restorasyon okumus kisa bir donem Restorator olarak calismis kizimin dogumu ile isime son vermis sonrasindada evde el emegi urunler hazirlayip kuzuma katkisiz yiyecekler yedireyim diyip farkinda olmadan pastaci oldum 😊 sonrasinda ese dosta yapayim da ortam senlensin derken butik pasta atolyesi sahibi oldum.neredeyse 5 yil bu isi yaptim.kurslar  verdim siparisler hazirladim ki tam isler buyuyecekken hesapta olmayan Burak bebek dunyaya geldi 😊 oglusun dogumu ile atolyemi kapatip eve donus yaptim.internetteki sekerden tatlar butik pasta sayfalarinin da eski sahibiyim.profesyonel blogger olusum burdan geliyor anlayacaginiz 😊 is hayatim ne oldu tabiki bitmedi 😊 instagramda nesliinwonderland sayfasini kurdum.yurt disindan urun getirip sattim uzunca bir sure.sonrasinda o sayfayida dondurup kisisel sayfamdan gundelik paylasimlarima devam ettim ve halihazirda ediyorum 😊 evde kucuk duzenlemeler yapmayi cok seviyorum😊diy projelerimi,boyamalarimi ve dekorasyon onerilerimi yeni bir blog sayfasinda sizlerle paylasmak istedigimden instagramdaki sayfamla ayni ismi tasiyan blog sayfami kurmaya karar verdim ki dilerseniz oradanda beni takip edebilirsiniz 😊 ne diyelim ozaman hayirli olsun bana 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder